Transavia

Verhalen website

Een verhalen website die Transavia aanbied aan haar klanten. Voor, tijdens en na de reis kunnen reizigers online 99 stijl-verhalen lezen op een device naar keuze.

Jaar

2017

Field

Concepting
UI & UX
Coding

Klant

Fictief: Transavia

Tijd

40 uur

Transavia case afbeelding

Ontworpen voor

de reizigers van Transavia die houden van lezen en nederlandse taal. Aangezien de verhalen die te vinden zijn op de website “stijl-verhalen” zijn. Dit houdt in dat alle 99 verhalen hetzelfde verhaal bevatten, alleen is ieder verhaal in een andere stijl geschreven.

In samenwerking met

de docenten van de Hogeschool van Amsterdam, die mij hebben geholpen met het verlenen van feedback.

Transavia wil een verhalen website aanbieden aan haar klanten. Voor, tijdens en na de reis kunnen klanten online verhalen lezen op een device naar keuze. Dit doen ze tijdens het wachten, even tussendoor in de rij en tijdens een lange vlucht, vaart of rit. Via een overzichtspagina moeten reizigers 99 verhalen kunnen opzoeken en lezen. Deze verhalen worden uniek vormgegeven in een stijl die aansluit bij de tone-of-voice van het verhaal. De website wordt responsive en past binnen de huisstijl van Transavia. Het moet een seamless multi-device experience worden.

Zie de live website hier in actie.

Transavia Case detail 01 Transavia Case detail 02 Transavia Case detail 03 Transavia Case detail 04 Transavia Case detail 05 Transavia Case detail 06 Transavia Case detail 07 Transavia Case detail 08 Transavia Case detail 09 Transavia Case detail 10 Transavia Case detail 11 Transavia Case detail 12 Transavia Case detail 13 Transavia Case detail 14 Transavia Case detail 15 Transavia Case detail 16 Transavia Case detail 17 Transavia Case detail 18 Transavia Case detail 19 Transavia Case detail 20 Transavia Case detail 21 Transavia Case detail 22 Transavia Case detail 23 Transavia Case detail 24
Fill 'N Flip tap concept
Meer geselecteerde cases
IAM Core promotie posters